Z natury

Eco Styl Życia

Clochee – wygładzający olejek do demakijażu

Dodaj komentarz

Czy Wy tak jak ja nie lubicie codziennego rytuału zmywania makijażu? Mleczka, waciki itd…? Jeśli tak, to mam dla Was moje najnowsze odkrycie:

Wygładzający olejek do demakijażu Clochee.

Marka Clochee to młoda polska firma komponująca wysokiej jakości kosmetyki organiczne. Bardzo podoba mi się ich motto:

„Nie odkładaj do jutra przyjemności, którą możesz mieć dzisiaj” 🙂

Wracając do olejku… Jego głównymi składnikami są olejek ze słodkich migdałów oraz olejek sezamowy, które bogate są w witaminy i składniki mineralne. Olejek skutecznie usuwa makijaż, nie podrażnia skóry i nie przesusza jej.

olejek-clochee

Olejek stosujemy jak żel. Wmasowujemy go w suchą lub lekko wilgotną skórę, a następnie spłukujemy wodą. Zmywam makijaż pod prysznicem, zajmuje mi to kilka sekund. Także dla mnie rewelacja ! Koniec z wacikową papraniną :p

Olejek wcale nie wydaje się być tłusty, nie zostawia nieprzyjemnego filmu na skórze. Moja cera jest po nim wyraźnie wygładzona. Dzięki obecności naturalnych olejków, wiem, że jest też doskonale odżywiona i nawilżona. Odkąd stosuje do demakijażu ten olejek, przestałam używać kremu na noc. Na prawdę, nie jest on już konieczny.

Olejek mieści się w aluminiowej buteleczce z wygodną pompką o pojemności 250 ml, jest bardzo wydajny.

Wygładzający olejek do demakijażu Clochee, Pojemność: 250 ml, Cena: 89,00 zł

 

Skomentuj

