Z natury

Eco Styl Życia

Lekarstwo na pryszcze i trądzik za 8 zł

1 komentarz

Pryszcze , wypryski czy trądzik to problem niestety wielu z nas. Produkt, który od miesiąca testuje ja (cera mieszana skłonna do powstawania wyprysków) i moja siostra (cera trądzikowa) mogę teraz polecić z czystym sumieniem.

Co to za cudo?

Mydło z ozonem OZO!

ozon

Głównymi składnikami mydła są ozon i oliwa z oliwek. Zastosowano tutaj specjalną technologię ozonowania oliwy. Kwasy tłuszczowe z oliwy wiążą gaz, który uwalnia się pod wpływem wody i powietrza na skórze.

Ozon jest bardzo silnym utleniaczem. Posiada właściwości lecznicze, bakteriobójcze i dezynfekujące. Dodatkowo natłuszcza skórą i chroni ją.

Oliwa z oliwek nawilża skórę, regeneruje ją i działa kojąco.

Ja stosowałam mydło wieczorem do oczyszczenia twarzy, moja siostra używała/używa go dwa razy dziennie, rano i wieczorem.

Moje wypryski całkowicie zniknęły dość szybko i na razie nie zauważyłam, żeby coś nowego się pojawiło, u siostry zauważyliśmy bardzo bardzo dużą poprawę. To zdecydowanie najlepsze dezynfekujące i łagodzące mydło jakie kiedykolwiek używałam.

Dodatkowo, raz na jakiś czas mam jeszcze problem z bardzo podrażnioną i suchą (wręcz skorupą) skórą pod pachami przez używanie antyperspirantów. 3 dni stosowałam to mydło i wszystko wróciło do normy, ukoiło pieczenie i podrażnienie.

Zapachu praktycznie nie da się wyczuć.

Mydło występuje w dwóch wersjach wagowych 75 g i 150 g.

Cena odpowiednio 8,50 i 14,00 zł. Także bardzo niewiele jak na kosmetyk, który na prawdę pomaga.

Dostępna jest cała seria kosmetyków z ozonem. My testowałyśmy jedynie mydło, ale siostra zamierza kupić także i krem do twarzy.

Mydełko do kupienia tutaj.

One thought on “Lekarstwo na pryszcze i trądzik za 8 zł

  1. Dzięki za ten wpis. Mydło zakupione, od tygodnia go używam i już widzę efekty

Skomentuj

