Z natury

Eco Styl Życia

Mythos- Szampon do włosów normalnych z aloesem i proteinami pszenicznymi

Dodaj komentarz

szampon-mythos-flax

Kosmetyki firmy Mythos to połączenie oliwy z oliwek z innymi składnikami pochodzącymi ze śródziemnomorskiej przyrody.

Korzystając z dość dużej promocji w jednej z aptek zakupiłam szampon do włosów normalnych oraz maskę (opiszę ją w kolejnym poście).

Szampon powstał na bazie oliwy z oliwek, protein pszenicznych oraz ekstraktu z aloesu. Oliwa z oliwek nawilża, odżywia, zapobiega utracie wody oraz regeneruje, działa oczyszczająco i wygładzająco. Bogate w witaminy proteiny pszeniczne regenerują i odżywiają włosy, zapewniają im blask i gładkość. Aloes łagodzi podrażnienia i działa przeciwzapalnie.

Oto pełen skład:

sklad-mythos-szampon

Niestety szampon zawiera SLS. To dlatego pieni się bardziej niż inne, znane mi w 100% naturalne szampony. Na szczęście wolny jest od innych toksycznych substancji jak np. oleje mineralne, parabeny i silikony.

szampon-mythos

Niektóre szampony wywołują u mnie łupież- ten na pewno nie.

Nie wysusza mojej skóry głowy, i co najważniejsze dla mnie- nie powoduje swędzenia. Zauważyłam, że włosy dłużej pozostają świeże, nie przetłuszczają się szybko.

Szampon ma konsystencję przezroczystego żelu. Jego delikatny, trudny do określenia zapach nie przypadł mi do gustu (bardziej spodobał się mojemu chłopakowi). W każdym bądź razie nie utrzymuje się on na włosach (przynajmniej moich).

mythos-szampon

Posiada mój ulubiony dozownik w kształcie dzióbka.

Jest bardzo wydajny. Pojemność butelki 300 ml.

Cena regularna 27 zł.

 

Mimo wielu plusów szamponu, nie uważam go za rewelacyjne odkrycie. Wiem, że drugi raz go nie kupię. Czasami nie mam czasu, aby nałożyć odżywkę lub maskę, a w przypadku tego szamponu nie jestem zadowolona z „wizualnego” stanu moich włosów bez ich użycia.

Skomentuj

