Z natury

Eco Styl Życia

Olej kokosowy Bio Planete

1 komentarz

Olej kokosowy bogaty jest w nienasycone i nasycone kwasy tłuszczowe, fitosterole, witaminy i minerały. Jest doskonały dla każdego rodzaju skóry – suchej, tłustej, wrażliwej, dojrzałej a także dziecięcej. Posiada właściwości intensywnie nawilżające. Zabezpiecza naszą skórę przed utratą wilgoci oraz przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi.

Od miesiąca używam oleju kokosowego firmy Bio Planete, zakupionego w ekologicznym sklepie.

Olej kokosowy Bio Planete z pierwszego tłoczenia na zimno. Produkt powstał w 100% z naturalnej, świeżej kopry kokosów uprawianych na farmach organicznych. Nierafinowany.
olej-kokosowy
Przy temperaturze około 20 C olejek ma postać stałą. W ciepłe dni z masła zmienia się w olej. Osobiście wolę stałą formę produktu, który rozgrzewam sobie przed smarowaniem w dłoni, dlatego trzymam go w lodówce.
olej-kokosowy2
olej-kokosowy3
Olejek kupiłam z myślą o pielęgnacji ciała. Wiem, że ma on zbawienny wpływ na suche, zniszczone i rozdwojone włosy, ale niestety do mojego typu się nie nadaje. Włosy o wysokiej porowatości nie „akceptują” tego cuda.

Posiadam cerę mieszaną z tendencją do przesuszania się. W związku z tym, iż olejek kokosowy nadaje się do suchej jak i tłustej cery, stwierdziłam, że będzie to idealny kosmetyk do mojej twarzy. Nie myliłam się. Stosuję go przede wszystkim na noc. Olejek dość szybko się wchłania. Cera staje się wyraźnie nawilżona.

Olejek koksowy stosuję również na całe ciało. To doskonałe antidotum na moje wiecznie suche nogi. Wcześniej stosowałam oliwkę dla dzieci, jednak cały dzień zostawiałam za sobą tłuste plamy :p Przy kokosie po paru chwilach mogę bez obaw przed poplamieniem, założyć spodnie. Dodatkowo olejek kokosowy chroni skórę delikatnym filtrem UV.

Raz w tygodniu przygotowuję sobie peeling na bazie olejku kokosowego. Dodaje do niego wiórki kokosowe.

Olejek posiada przepiękny delikatny zapach kokosa.

Za 200 ml zapłaciłam około 25 zł. W sklepie, w którym go kupiłam, było jeszcze kilka kokosowych specyfików. Za tą samą pojemność słoiczka ceny wahały się od 20 – 80 zł …

One thought on “Olej kokosowy Bio Planete

  1. Ja używam masła kokosowego ze Scandii i jestem bardzo zadowolona

Skomentuj

